morning view!

hye! 
this my morning view today


morning with my baby ,seriously the best.Basyirah bangun terus senyum macam tak ada masalah nak difikirkan.Tak macam aku,kejap je dah bangun terus fikir,nak buat apa lepas bangun,what kind of breakfast,what to cook today..erghhhhh stress.

tapi bila basyirah bangun ,kelip mata dua tiga kali ,konon macam mamai.Terus happy.


then,basyirah buat perangai,manja manja tak nak bangun bagai...susah nak describe feeling tu,sebab aku selalu dengan dia time weekend.But this week ,aku ambil kesempatan nak cuti,sebab aku bengang jugak dengan someone yang suka ambil kesempatan.Kejap EL,kejap Mc...cakap pasal kerja,memang cepat bengang.Better aku tak payah fikir.

so,aku cuti untuk jadi housewife lagi! huhu.


but this time,beza sikit.Sebab mazreel kene kerja.Tak ape tak ape,let me handle this wei.
I try my best to be a good mom .Good wife to my husband just for a while .i'll make sure i the one who showering basyirah,preparing breakfast for mazreel ( eventho ...I dont  have enough time,sebab mazreel suka rushing ..LOL..)


"PAPA work potter,anak papa be a good girl okay"

eleh,tempat kerja mazreel dekat je dengan rumah mazreel ni,tapi lambat sebab jammed..
so,lunch memang mazreel tak balik.Memang tak pernah lagi basyirah stay subang,sebab sebelum ni selalu dekat mantin and melaka je.But this time,saja nak stay subang.Nak bagi mazreel rasa best kalau balik jumpa anak.huhu.

aku yang tengok pon,rasa macam hiba.



oh ye,semalam time mazreel kerja,sempat lepak dengan awin.
Bawak basyirah pergi parenthood dekat sunway.
alahai rasa macam hari hari nak bawa dia.

feel like time flow so fast ...=(



No comments:

 
BY AQISH BASIR