POST WEDDING VIDEO #aqishmazreel

alhamdulilah syukur...masih dapat kesempatan menghirup udara arinih..

andd alhamdulilah jugak semalam tak ade kes yang nak refer sebab semalam oncall kan=).LOL.

after 6 bulan baru nak update pasal kawin .ya allah,pejam celik pejam celik.cepat sangat.And tak sangka nak berpuasa dah.Tahun ni lain sikit sebab puasa and raya ade suami.YEAY!...tapiiii still sama sebab kene keje,so dah set mind dari sekarang tak boleh nak beraya sangat...=(

kenapa baru nak update?

ye ye macam entry blog lepas,aku mention pasal photog yang still tak siap siap kan video..hishhhh..tape,now dah dapat,rasa  macam happy bila tengok balik..andd aku nak ucapkan terima kasih sangat sangat ikhlas dari hati aku....

To mak abah and family,

orang pertama aku nak ucap terima kasih ,mestilah mak abah and family aku sendiri sebab tak ade dorang,tak jalan jugak majlis aku ni...ya allah syukur sangat sebab tak ade restu mak abah nak kawin muda ni pon tak jalan jugak...

mak abah,tq sebab habis kan belanja kat majlis aki,tak tau nak cakap ape,dari kecik sampai nak kawin memang rasa menyusahkan sangat ...tak ade bende yang dapat aki balas dari jasa and kasih syg mak abah.....and to adik beradikkkk ,awin ayet muni ...kite tak ramai sedara,kita buat pon kita-kita je,tak mintak tolong sape-sape sebab dari dulu lagi prinsip mak abah tak nak susahkan orang...kemas rumah sendiri,semua sendiri...alhamdulilah......happy dapat adik beradik macam korang =)

To ami abah and family mentua

ami abahhhh ,syukur dapat family mertua macam amiand abah,disaat ade ramai yang mengomel dapat mak mentua yang garang andddddd tak sporting,tapi aqish dapat sebaliknya...ami abah yang tak berkira langsungggg and sporting..until  now,bila balik uma ami...ami selalu tanya

''aqishhhh dah makan?...pergilah rest...mesti penat"

huhu,kira,kalo balik uma ami abah je..mesti dorang layan sebaik baik nya...and abah pulak,tiap balik keje,mesti bawak balik pen yang banyak....sebab dia tau menantu dia ni keje memang banyak guna dakwat pen=)

andd to family mentua jugak,kak maz,awan ,alan,mazha,andddd nishaa...aiyooo korang kalo duduk setempat boleh pecah rumah,...perbezaan antara dorang and adik beradik aku jauh beza....tapi aku dapat jugak feel sayang tu dari dorang!


TO kak haseena and abang ijat

ingat lagi akak and abang lahh yanggg teman bawak pergi beli baju kawin,ya  allah,masa ni tak tau nak cakap ape,sebab ikuttt je apa yang terbaik....huhu,sebab dorang jugak baju kawin aku semua cantek=)
tq akak...sebab asal weekend je,teman kiteorang pilih sampai larut malam semua.....

TO kak tina and family

okay,sebenarnya bila majlis nak start,mazreel ade cakap..
''nnt pape tanya kak tina"

masa ni aku da blur,sapa kak tina...sebab aku takpernah kenal..tapi bila mazreel cakap

''ala dia sedara sedara jugak''

aku rasa macammmm haaaaa syukur sangat,sebab ade sedara side dia sudi bantu both side,dalam majlis ni..tq kak tina and family,tq datang dari malam berinai semuaa sampai habis majlis,tak  tau macam mana nak balassss.....hanya allah swt yang dapat membalass jasa akak and abang akak....aqish minta maaf kalo ade banyak kurang banyak silap sepanjang arini.


to husband

i love u!

*and tak lupa jugakkkk untuk kawan kawan,sedara mara yang sudi datang and mendoakan aqish and husband huhu...yang terlibat and sampai tak mentionnn sory sangatttt....tak ade korang tak jalan majlis ni..anddd syukur ke padaMu ya Allah....

ade yang buat rotiya tapi tak sempat nak datang semua,sorry,yang aqish kata nak datang jumpa,tak jumpa jumpa lagi...sorry....aqish kene panggilan keje,,sangat susah nak jumpa...sebab mood and jiwa sangat tak stabilll...bila jumpa je  mesti rasa nak nangissss sebab tak boleh terima kene keje jauh dari husband=(

sampai ade yang cakap

''aqish tu asik nak nangis je,lembik"

hamboi,,,,,,kau tak rasa ape aku rasa,bayangkan kau baru kawin,tapi kene keje tempat jauh dari suami kau,palingggg teruk bila kau rasa kau takut tak dapat jalankan tanggungjawab kau sebagai isteri dengan perfect...kau rasa?...



okay! ni sikit sikit video side majlis melaka...yang mantinn....will be uploaddddd soon..























No comments:

 
BY AQISH BASIR