heyyyy ,i dah ade suami lah!

ya allah,pejam celik pejam celik....tup tup aku now seorang isteri orang..alhamdulilah..sape tahu kan?..2014 tahun aku membujang..dan alhamdulilah tahun 2015 nak menjadi ibu pulak...and tak sangka dah bekerja dah pon...alhamdulilah syukur nikmat pasa rezeki -Mu ya Allah.

time prewedding dulu-dulu=p

ade yang tahu aku dah kawin..and ade yang still tak tahu...siap tanye..

'bila nak jemput majlis wei'--LOL..

time tu tak tau nak jawab ape...maybe terlepas pandang kawan kawan yang terlupe nak dijemput.sorry.sebab aku settle kan pasal jemputan kawin pon time aku busyyyy dengan stady.

banyak bende manis plus pahit pon ade time wedding aku...nakkk jugak cerite..and aku still tengah tunggu gambar-gambar kawin aku..mak ai...punye lama la nak siap..tapi side aku punye dah siap cume tinggal nak amek....side mazreel je tinggal lagi..sebab side dia siap video lagi...kawin sampai 2 photog....entahlah.




and aku bersyukur sangat dapat husband macam mazreel,sesetengah perangai dia ade macam abah...even tak setanding abah..lol,..
ade banyak bende dia ajar aku...sebab dia je tau perangai aku macam mana,sensitip sangat..suka menangis,merajuk tak tentu pasal...

dia je yang boleh pujuk aku.orang kata jodoh kita tu cermin diri kita sendiri...ehhhhh hamboi..macam betul je,.





paling best masa mak abah bagi kawin dulu dulu...mak cakap mak terima menantu dia ni sebab raut wajah ibu mertua aku yang baik.alhamdulilah,..disaat ramai yang complain pasal mak mentua bagai..aku dapat mak mentua yang baik and sangat menjaga aku .

okay lah..lepas ni nak update pasal honeymoon pulak.



 
BY AQISH BASIR